2 דקות קריאה
אוזניות הספורט  B&O E8 SPORT

קיבלתי באדיבותו הרבה של אתר  HOMETHEATER את אוזניות הספורט החדשות של B&O 

מי שמכיר אותי , יודע שאני מתעסק בקבוצה שלי בפייס "דיגי-אנלוגי" במערכות , רמקולים , מגברים, קולנוע ביתי וקצת מזניח את נושא האוזניות . 

אבל כל אודיופיל אמיתי ששומע את המותג  B&O מיד יודע שמדובר במותג יוקרתי שהשם שלו מחייב. החברה קיימת כמעט מאה שנה. 

וזה היתרון וגם החסרון שלה, רוב הנישה שלהם בעיקר  רמקולים , 

לכן אי אפשר לסרב לסקירה כזאת. 

האמת , קיבלתי את האוזניות לפני שבועיים ימים , אבל מנסיון עבר שלי עם אוזניות TWS , ההתלהבות הייתה יורדת לי אחרי כמה ימים ולכן ,אמרתי לעצמי , הפעם תן לזה מבחן אמיתי  . מבחן ארוך טווח (יחסית) .

B&O מנסה את מזלה בתחום האוזניות האלחוטיות , מה שלא הכי "צלח" יפה בדגם Beoplay E8 הראשון בסדרה \ אבל B&O לא מוותרת בקלות , והדגם השלישי בסדרה החזיר את הצבע לפנים ועבר בהצלחה את ביקורות הגולשים והאתרים בעולם.  עכשיו  , הם רוצים להכנס לא פחות טוב לתחום אוזניות הספורט האלחוטיות . 

תכירו!! 

Beoplay E8 Sport

הארכטקורה של ה B8 ספורט בנויות מהדגם האחרון בסדרה שלהם שיצא , אבל עם כמה הדגשים שונים 

א. אסתטיקה ומראה סופר ספורטיבי . 

ב. הסאונד שופר בצורה משמעותית , סאונד מן השורה הראשונה 

ג. אפליקציה נוחה וקלה לתפעול

ד. אורך חיי הסוללה שופר משמעותי. (אני כרגע איתם שבועיים , כל יום כשעה אימון , ונשאר לי עוד 60 אחוז). 

עם כל זאת , כמו בהרבה תחומים , כדי לקבל ביצועים טובים יותר  , משלמים יותר. (מחיר בהמשך) . 

אז מה יש בקופסא? 

מארז טעינה 

כבל USB -C סופר איכותי . 

מתאמי גומי , לגודל האוזן. 

וספוגי החלפה. 

ללא ספק , בפתיחת הקופסא מרגישים את החותמת של B&O , אי אפשר לצפות מהם למשהו בינוני. 

הכל באיכות פרמיום. משורטט לתלפיות, מי שמכיר את שאר המוצרים שלהם . יודע על מה אני מדבר. 

בוא נאמר , שברגע שהוצאתי בעבודה את מארז הטעינה עם האוזניות , אין אחד שלא התלהב ושאל שאלות . 

גם אחיו ה E8 היה מהמם , אבל כאן המראה הספורטיבי סופר מנצח , בפרט שהאוזניות בתקן IP57 

שזה אומר נגד זיעה ואבק . 

אפילו חריטת הלוגו שלהם מושלמת .

ואתם יודעים למה החריטות המרובות מסביב לקופסא? כדי שלא יקרה לכם מצב שזה יחליק מן היד.

גאוני , פשוט גאוני.

למרות שאיכויות בניה ברמת פרמיום בדרך כלל שוקלות  יותר מהרגיל   כמו כאן למשל ( 0.44 ounces)

לא תרגישו כלל את המשקל שלהם , הן ממש קלילות , באימון שק האגרוף שלי , לפעמים היה נראה שהם בכלל לא עליי . 

מבחינת הנוחות וההתאמה, ה- Beoplay E8 ספורט מתאים כמו כפפה ליד ברגע שאתה מסובב ונועל אותם  באוזן. . ענדתי את האוזניות כשעתיים מדי יום, חילקתי את הזמן בין האזנה מזדמנת לאימונים, ומעולם לא חוויתי עייפות.  היציבות על האוזן הייתה מדהימה, מכיוון שקצות הסיליקון יצרו איטום הדוק, בעוד הכנפיים הזעירות נותרו במקום בעת ביצוע תרגילים בתזוזה (כמו אירובי) . קצות האוזניות (חומר הקצף מסביב) סיפקו גם יכולת נשימה מסוימת כדי למנוע הצטברות לחות.

מארז הטעינה מושך את העין עוד יותר, מצופה בפולימר גומי הדומה לוויניל, עם לוגו B&O חקוק בחלקו העליון בהתחשב בכמה שהוא מרגיש כבד וחזק, הופתעתי מכמה קל שהוא מרגיש ביד ובכיס: 1.9 אונקיות (ללא האוזניות). העיצוב המחורץ כמו שאמרתי מונע החלקה, ופחות חשוף לשפשופים ושריטות.

 במקרה זה טוב בהרבה  מהAirPods ושאר חברים.  

ה- Beoplay E8 Sport הוא נטול כפתורים לחלוטין, ובעל בממשק מגע רספונסיבי בכל אוזניה אשר  מקבלות פקודות  בשילוב של מחוות הקשה. היו לי כמה וכמה אוזניות כאלו ואחרות עם טאץ בהקשה אך רק קומץ אוזניות  ביצעו אותו כראוי. B&O הוא אחד מהם, ומציב המון פונקציונליות ומובנות בקצה האצבעות.


כל אוזניה מאפשרת מגוון פקודות שונות שניתן לאפשר באמצעות הקשות  בודדות , כפולות  או משולשות. השמאלית יועדה  להפעלת מצב שקיפות - כלומר להפסיק את הניגון זמנית , אבל הניגון עדיין ממשיך , זה לא PAUSE וזה בהקשה אחת או לנגינת רצועה קודמת (הקשה כפולה), ואילו הימין לוקח על עצמו את רוב הפעולות 

ניתן לבצע קבלה, דחייה או סיום של שיחות בשני האוזניות 

 יש אפילו אפשרות לשלוט על עוצמת הקול על ידי הנחת האצבע על האוזנייה כדי להנמיך  צליל (שמאל) או להגביר  (מימין). 

Google Assistant ו- Siri נתמכים גם ב- Beoplay E8 Sport ומאפשרים מעורבות דיבורית עם המכשירים שלך. האוזניות הפגינו זיהוי דיבור נהדר והרימו כל הברה שיצאה מפי. נהנתי גם  משני בוטים מובנים במכשיר שרשמו וביצעו פקודות קוליות; כמו הכנסת אירוע  ליומן ופלייליסטים של Spotify.

אז, התרשמנו , אהבנו . אבל בסוף בסוף הכי חשוב זה : איך איכות הסאונד? 

בדרך כלל ששואלים אותי כיצד שומעים , תמיד אני עונה :"זה רק האוזן שלך תחליט" ולכן בכל זאת ננסה להעביר לכם את חווית השמע שלי . 

אגיד לכם את האמת? לא ציפיתי. כי בתור אחד ששומע את המוסיקה שלו ברוב היום דרך מערכת האודיו , לא ציפיתי הרבה מהאוזניה. 

WOW , הייתי המום, שמעתי כל צליל וצליל. הפרדה מטורפת . שמאל , ימין. לא היו לי שום עיוותים בווליום גבוה , המיד והטוויטר הורגשו . והבאס היה נעים לאוזן. 

בכל מקרה באפלקיציה שלהם , תוכלו לשלוט על הכל . באס. טרבל ועוד. 

מצד אחד B&O צריכים ליצור אוזניות ספורט ומצד שני צריך שיהיה גם איכות סאונד (בכל זאת , לא עושים ספורט כל היום ) . האקוסטיקה נהדרת שמביאה את האלבומים לחיים חדשים . יחד עם תגובת תדרים מדויקת .שאני מבטיח לכם , לא תמצאו ותשמעו בשום דגם ספורט אחר בקטגוריה 

מדהים כמה הצלילים הנמוכים בולטים ומאוזנים במיוחד, במיוחד בשירים עם רמות בס מפלצתיות. צריך  לבוא לשמוע על מה אני מדבר. . בדרך כלל,מנסיון  אוזניות כושר מקבלות עיוותי באס נוראים בתדרים הגבוהים  עד כדי גיחוך, אך ה- Beoplay E8 Sport מכיל אותם כמו שצריך ושומר על נוכחות מבלי להרוס לנו את  עור התוף.

אני לא חסיד של רוק , אבל שעושים מבחן , עושים בכל הסגנונות . אז שמנו AC DC , קצת מטאליקה, ואפילו GUNS. אומר לכם הכי אמיתי , ממה ששמעתי באוזן הייתי בהלם , גם הגיטרות החשמליות , התופים היו מאוזנים מאוד, כלומר האוזניות יודעות להגיש לאוזן את מה שהיא צריכה. לא קיבלתי את זה באוזניה אחרת 

טוב, לא הכל מושלם :) 

ראוי לציין כי האוזניות אינם מציעות  את בידוד הרעשים הגדול ביותר. עדיין הצלחתי לשמוע הסחות דעת נפוצות כמו פטפוטים שכנים או צופר מכוניות כאשר התרוצצתי בשכונה. הגדלת עוצמת הקול סייעה לחסימת הרעשים הללו, ולמרבה המזל, B&O עשתה עבודה נהדרת בתכנות רמות הווליום. 

ל- Beoplay E8 Sport אפליקציה נלווית אשר ניתנת לשימוש לשיפור חווית ההאזנה. אתם  רק צריכים  לעבור את תהליך ההתקנה , שדורש יצירת חשבון כדי לגשת לאפליקציה. לאחר מכן , תגלו כמה דברים שימושיים ששווה לשחק איתם לשיפור חווית השמע . 

ספינת הדגל של האפליקציה היא ה EQ המובנה שלה שמגיעה ב 4 רמות .

Bright, Energetic, Relaxed, and Warm

הרמות הללו מסומנות בתוך עיגול באפליקציה. כל מה שנותר לכם לעשות הוא לגרור אותו לרמה שאתם רוצים. 

יתרה מזאת אתם יכולים להזיז חצי , רבע כיוון וכו . 

לא יקרה לכם מצב שלא תמצאו את הרמה שאתם רוצים בשמיעה. 

יש גם אפשרות לבחור מתוך קומץ רמות  מוגדרות מראש על ידי המהנדסים של B&O . כמו באס נמוך ,טרבל גבוה, נסיעה, פודקאסט עוד . כולם עובדים טוב מאוד.


B&O פיתחו פיצ'ר שאיך אומרים  ? איך לא חשבו על זה קודם 

הוא נקרא Transparency  דהיינו שקיפות . 

כלומר תוכלו לבחור את עוצמת הווליום בלחיצה כפתור . מכירים את זה שאתם באמצע אימון ופתאום צועקים לכם איזה משהו ? אז כאן תוכלו לבחור בלחיצה כפתור אחת בצד שמאל את עצמת ההאזנה ובכך לשמוע את הסביבה. 

העוצמות הן 25% - 50 אחוז ו95% שזה בעיניי סופר בטיחותי . תוכל מצד אחד לשמוע מוסיקה באימון ומצד שני להיות עירניים מעט לסביבה. כמו מכוניות וכדו. 

עוד פיצרים מענינים זה התמיכה מרחוק , במקרה שיש לכם בעיה טכנית ,

מצב שינה ומדריך אינטרקטיבי שיאפשר לכם ללמוד את הפקודות והאוזניות כמו שצריך . 

הייתי מוסיף פיצר  כמו  "חפש את האוזניות שלי " . 

חיי סוללה:

בטעינה אחת . תוכלו להאזין רצוף כ 7 שעות . 

חיי הסוללה בין הגבוהים בקטגוריה הזאת 

רק לסבר את האוזן (תרתי משמע) ה AIRPOD PRO עם חיי סוללה כ 4.5 שעות בלבד.

כמובן שמשחק עם עוצמת האוזניות וכו תאריך יותר את ההאזנה. 

טעינה מהירה של 20 דק , תעניק לנו כשעה וחצי של האזנה  שהיא לא המהירה או החזקה ביותר שבדקתי, אך מהירה יותר מהרבה אוזניות אחרות . 

מארז הטעינה מחזיק 23 שעות נוספות, מה שמביא אותנו  ל30 שעות של זמן האזנה שהוא מספר  גבוה יותר מה- AirPods Pro   ומתחרים ספורטיביים אחרים כמו Jabra Elite Active 75t. ובהתחשב בתג המחיר הגבוה, כיף לראות שהמארז תומך בטעינה אלחוטית. מי שמחזיק משטח טעינה Qi יכול להשליך את המארז ישירות על משטח הטעינה ולהטעין ללא כבילה.

אחרי הכל , חוץ מהאזנה , הלכנו לבדוק גם  איכות השיחות . 

אז התרשמתי מאיכות השיחה . בצ'אט עם קומץ לקוחות בסקייפ, כמה מהם שיבחו את השמע  להפליא . הם טענו שאני נשמע  בקול רם וברור, אפילו עם כמה הסחות דעת ברקע (למשל מיו חתולים, טלוויזיה קולנית) שנכנסו לתמונה.  יש לייחס זאת למערך המיקרופון החדש בכל אוזניה  שמצביע לכיוון הפה כדי להגביר את הבהירות הקולית ולמזער צלילי רקע. 

האטימות שלו לסביבה נהדרת. לא תשמעו את רעשי הרקע בסביבתכם בעת שיחה

לא הכל מושלם, היו לי לפעמים ציפוצפים במהלך השיחה . 

עוד פיצר מוצלח , הוא האפשרות לעבור למצב מונו ובעצם לבצע את השיחות עם אוזניה אחת בלבד.

על הנייר יש תמיכה ב BT 5.  אבל היו לי לפעמים  ניתוקים בעת ריחוק מהטלפון שלי . לפעמים רק ניתוק באוזניה אחת .  משהו ששווה אולי לפתוח קריאה למהנדסים שם . 

העדכון האחרון שלהם 5.0.8 שיפר את זה . אך עדיין דורש תיקון . 

לסיכום:

הגישה של Bang & Olufsen למוצרי שמע הייתה תמיד ברמה גבוהה. לא רק שאתה יכול לראות את זה ב- Beoplay E8 Sport, אלא שאתה גם תשמע את זה. הצליל הוא אותנטי, ומעניק להקלטות מוסיקה נוכחות וחיים מחדש.  תדרים מאוזנים להפליא תוך מתן תשומת לב לניואנסים עדינים שסביר להניח שתפספסו בכל זוג אוזניות אלחוטיות אחרות. העיצוב הוא ללא דופי,מראה האופנתי של האוזניות והאסתטיקה המעודנת. תכונות אפילו פחות בולטות, כמו הגדרות הקול המותאמות אישית והטעינה האלחוטית, הופכות את ה- Beoplay E8 Sport לבחירה טובה עד מאוד

החסרונות שלה הן במחיר (לא בעיני , בכל אופן. - לא בשמים , ומקבלים איכות פרמיום לשמה) . 

והקישוריות שמתנתקת כאשר מתרחקים . 

אז המחיר הוא :

 1,390 ש"ח כולל מע"מ. -שנתיים אחריות ושירות V.I.P עם שליח עד הבית. -לרוכשים במכירה המוקדמת – זמן אספקה באמצע אוגוסט. -לאחר כחודש יגיעו למכירה דרך האתר או חנות הדגל של המותג בקניון TLV. להזמנות : https://www.bang-olufsenil.com/shop/beoplay-e8-3-0-sport/