2 דקות קריאה
בדרך אל ה USHER - סקירה  DANCER MINI ONE

מאת: ליאור ויקל .

חמישי - שעת צהריים. אני מקבל טלפון מהיבואן "לוינסון אודיו" בשיא ההתרגשות. "תגיע מהר , מהר ". 

שאלתי מה קרה?  ענה לי: "הגיעו הרמקולים של חברת USHER" . 

אתחיל מהסוף.  אי אפשר להתעלם מהם, עוד לפני ששמעתי. פשוט מושלם. הגימור. העיצוב. מי שמכיר אותי יודע שדעתי הינה שאודיו זה גם רהיט. חשוב איך הוא נראה לא פחות מאיך שהוא נשמע . 

אז מי אתם USHER? 

החברה הוקמה בשנת 1972 במרכז טייוואן, USHER התחילה מחנות  שמע קטנה לאחד השמות המכובדים ביותר בסצנת האודיו העולמית. כיום, במפעל שהושלם לאחרונה בטאיצ'ונג, USHER ממשיכה לפתח ולייצר מגברי שמע ורמקולים בעיצוב חדשני, בסטנדרטים הגבוהים והמחמירים שלו.

USHER חרטה (מלשון לחרוט)  על דגלה (כמו לא מעט חברות סיניות ) שמוצרי אודיו חייבים לייצר  ללא פשרות וצריכים להיות ידידותיים במחיר לכל אוהבי המוסיקה ואודיופילים, הם צריכים להיות מותרות שרוב האנשים יכולים להרשות לעצמם. (יש להם גם רמקולי מדף ב 2700 שקל ו ב 5700 - סקירה עליהם בקרוב ) . 

החברה קיימת מ 1972 - ועדיין יש בעולם לא מעט אודיפילים שברשותכם מגברים מאותם שנים . 

התיכנון של רוב הרמקולים שלהם הוא של פרופסור ד'אפוליטו.עבודת נגרות מהמשובחות שיש. הבעלים של החברה הוא מיליארדר טייוואני. חובב מושבע של מוזיקה.

עד לפני שלקחתי את הרמקולים הללו לסקירה, הייתי בטוח שאשתי (כמו רוב הנשים של גברים משוגעים כמונו) לא אוהבת ציוד אודיו (לא אוהבת בלשון המעטה), כל רמקול שהכנסתי הביתה (והכנסתי לא מעט) הייתה אומרת "הדבר המכוער הזה לא יכנס אצלי בסלון".  

שפתחתי את הקרטון של ה USHER, הייתי בשוק, האדמה רעדה תחתיי :) , ואני מצטט את אשתי : "וואו, רמקול מדהים, רמקול כזה אין לי בעיה שיהיה בסלון" . באותו הרגע הגעתי למסקנה אחת "אין אישה שלא רוצה רמקול בסלון, השאלה איזה" . 


החברה חשבו על הכל . הגיע בקרטון נפרד, התחתית (דיי כבדה). ספייקים, קונוסים . 


אפילו חשבו על שמירה מירבית על המוצר, הרמקולים הגיעו בקרטון בתוך קרטון. לא מעט ספוגי הגנה. 

הקרטון הראשון: 


ובתוכו קרטון נוסף של הרמקול:



הרמקולים  2 WAY עם טוויטר הדייאמונד  בקיצור DMD בגודל 1.25 הנמצאים גם בדגמים היותר יקרים שלהם .ולמה נקרא יהלום. כי הסערפת שלו עשויה מיהלום סינטטי. בעיניי. זה אחד הטוויטרים הכי מדהימים ששמעתי . 



כפי שאפשר לראות בתמונה, ניתן להשתמש בהם גם ב BI-WIRED . 

 LETS GO PLAY MUSIC . 


אז אחרי כל השבחים החיצונים, הרי בסופו של יום המטרה שלהם להנעים לנו את האוזניים. לא אשקר לכם, היו לי מהם ציפיות אדירות . אז לקחנו , העמסנו (40 קילו כל רמקול), חיברנו. התחלתי עם זה . 

מזל שהיה לי כסא לידי. הייתי המום.  WOW אחד ענק. איזה טוויטר, איזה MID.  שמעתי כל פרט ופרט בגיטרה . המתיחה על מיתרים . הכל היה מאוזן . הפרדה כמו שצריך.  זוכרים את האישה? חחח. אפילו היא נכנסה לחדר ואמרה "מעולם לא שמעו ככה אצלך" . 

המשכנו לנסות את היכולות הווקאליות . ואיך אפשר בלי ב'וצלי האגדי . 

בכל ווליום ששמתי, הווקאל שלו היה נשמע מעולה.  לא צורם לאוזן . לא מתעוות . הרגשתי ממש בהופעה חיה שלו . 

כולם אמרו לי, ליאור, תן לנו קצת משהו לא ג'אזי.  צודקים. אז מיד עברתי לאלבום RUBBER SOUL  של הביטלס. כל כך נהניתי. שמי שהיה רואה אותי, לא היה מאמין שאני יושב ושומע את הביטלס. 


הבאס כמו שצריך, כל מיתר מןדגש ונשמע כמו שצריך. כל פרט ופרט מקבל את הבמה הראויה לו . 

גם עכשיו בזמן שאני כותב לכם. הרמקול מתנגן לו. מחכה לברייק שלו . 

אני לא חסיד של רוק ולא ביטלס , אבל ברמקול הזה הכל נשמע כל כך חי. לפעמים אני חושב שיש לרמקול הזה לב :).

אתם הולכים להיות מופתעים מאוד  מהרמקולים האלה של Mini One Usher Audio.  המוסיקה הייתה מרגיעה כמעט בכל סגנון, תוך שהיא יוצרת במה גדולה וממוקדת. הצגת המוסיקה שלהם הייתה ברורה וחלקה עד כדי כך שהיה קשה להתנתק ממנה. הבאס שלהם מתפרץ קדימה מפעם לפעם (זה לא באס של חובבי רוק כבד ). אבל לא חסר בכלל בס. 

אז רק מעדכן אתכם שאמרתי לאישה שאני אמור להחזיר אותם , אמרה לי "לא יקרה , אנחנו נתאמץ, הם ישארו אצלך" .