1 דקות קריאה
סטרימר דאק  קמבריג אודיו CXN V2.

קיבלנו  באדיבותו הרבה של היבואן אלגזי את הסטרימר המפורסם של קמבריג' אודיו CXN V2 .

למי שלא מכיר , ה CXN V2 מן הסתם הוא המשך של סידרת ה V1 הסופר מוצלחת שלהם.

כדי לשפר משהו שכבר די טוב, לפעמים כל מה שאתה צריך זה נגיעה קלה. זה מה שעשתה קיימברידג 'אודיו עם ה CXN V2 שלה .

אחרי שכבר הV1 קיבל לא מעט פרסים בשנת 2015. כעת, לצד Tidal המובנה ו- Spotify Connect, תוכלו גם להזרים מוזיקה באמצעות Chromecast של גוגל.וכמובן QOBUZ.

קמברידג שמרה על המקוריות , והרבה מהאיפיון של גרסה 1 ובצדק.

סוס מנצח משדרגים , לא מחליפים.

מבחינת הסאונד , קמברידג מצליחה להוציא את המירב מהשיר ,אין עיוותים, צליל נקי , במה כמו שצריך . נותנת דיי חופש לשיר שמתנגן.

בראש רשימת התכונות החדשות נמצאת יכולת ה- Chromecast המייחדת גרסה זו מהמקור. בעקבות עדכון קושחה בספטמבר 2018, CXN (V2) תומך כעת ב- Chromecast Built-In ומאפשר למשתמשים להזרים תוכן באופן אלחוטי מאפליקציות תואמות. הגדרתי את ה- Chromecast ללא בעיות, ובתוך רגעים ספורים העברתי וסרטונים למכשירים אחרים.

לאלה שמכורים ל APPLE - אל דאגה , יש תמיכה גם ב AIRPLAY 2

מנויי Spotify יכולים להשתמש גם ב- Spotify Connect כדי לשלוח את המוזיקה שלהם ל- CXN ישירות מהאפליקציה, ואילו מנויי Tidal יכולים לחפש במאגר הנתונים של שירות ההזרמה ישירות מהזרם, לאחר שתיכנס לחשבונך באמצעות האפליקציה Cambridge Connect. האפליקציה, הזמינה ב- iOS וב- Android, יכולה לשמש גם לשליטה על ההפעלה.

כיום יש להם עוד אפליקציה נוספת בשם STREAM MAGIC

אבל כמו תמיד, אנו ממליצים על חיבור חוטי לאיכות הצליל הטובה ביותר. סטרימר זה מסוגל לנגן קבצים ברזולוציה גבוהה של עד 24 סיביות / 192kHz, עד 384 קילוהרץ, דרך כניסת ה- USB מסוג B למחשבי המחשב, האופטיקה והקואקסיאלית. כלולים גם זוג יציאות RCA ויציבות XLR מאוזנות, יחד עם שני יציאות דיגיטליות.

השינוי היחיד הנוסף ל- CXN (V2) הוא מעבד מהיר יותר שיטפל בפונקציונליות Chromecast. קיימברידג 'אודיו טוענת שה- CXN יפעל מהר יותר, ועם ניקח את הדגם הראשון ליד השני זה לצד זה, החדש יותר יתגבר מהר יותר ויגיע למוזיקה שלנו במהירות מהירה יותר מהמקור.

איכות הבניה מובחרת שמשתקפת בכפתורים ובשלט הרחוק שעוצב מחדש לאחרונה - שניהם קלים לשימוש ומגיבים - בעוד שחוגת המכשיר שומרת על התנגדות המעניקה תחושה מספקת בעת מעבר בתפריטים.

מסך התצוגה המדהים שלו מציג רצועה, אמן, אלבום וקצב דגימה, עם גרפיקה של אלבומים בצבע מלא. וכל פיסת מטא נתונים מרווחת יפה.

כמו כן הוא תומך ROON ו MQA . בערך .

אפילו הכתב על היציאות מאחורה כתוב גם במהופך שתוכלו לקרוא כאשר אתם מחברים כבלים .

כמובן הקבמריג יכול לשמש כ DAC עצמאי .

עם שתי צ'יפים של

Dual Wolfson WM8740 24-bit DACs

החסרון היחיד שחשתי בו , זה ה PREAMP , יש אפשרות להשמיש אותו בתור PREAMP , האמת היה לי באסי מידי , אבל איך אני תמיד אומר כל מכשיר והיעוד האמיתי שלו נקרא לפי התיאור שלו

רסיבר קולנוע - נועד לקולנוע

NETWORK PLAYER - נועד כסטרימר

וזה באמת היעוד האמיתי שלו .

מחיר בפרטי , מיוחד לחברי הקבוצה