3 דקות קריאה
תכירו - הסטרימר דאק של חברת EVERSOLO

מאת: ליאור ויקל 11.11.2023

לא יודע אם הרבה מכירים אבל eversolo היא בעצם חלק מחברת זידו . אני אישית מכיר את החברה מ 2014 שהייתה בראשית דרכה, זידו הייתה והינה אחת החברות היום המובילות בתחום הסטרימינג וידאו , ואני זוכר שתמיד אמרתי לעצמי , מדוע החברה הזאת לא מוציאה מוצרי אודיו ואכן ציפור קטנה שמעה אותי והיא לפני כמה זמן הוציאה לשוק סטרימרי דאק בשם neo , אפילו הבאתי אחד כזה וסיקרתי אותו . מוזמנים לראות כאן .

והנה בשקט בשקט הוציאה החברה את הסטרימר אולי הנחשק היום בשוק בשם DMP A6. בשני גרסאות הרגילה והמאסטר . (אני כרגע עם המאסטר). וכל הזמן (שנים) אני אומר לעצמי , למה לא מביאים את המוצרים הנפלאים שלהם ובטח הסטרימר דאק הזה. 

ובום !! שבוע שעבר אני רואה סרטון של מרקו מאודיו קלאב על הכרזתו של הסטרימר הזה אשר ברשותם . 


כמובן שמיד הרמתי טלפון לאודיו קלאב ולמחרת הסטרימר היה אצלי לסקירה. 

אז בעצם מה מיוחד בו?  קודם כל Vfm - תמורה מול כסף . יש לו כמה מתחרים דומים לו שעולים פי 3 ו 4 ממנו .  מצד אחד הוא ממש פשוט לתפעול ומצד שני אם אתם אנשים טכנלוגיים ממש , יש בו פ׳יצרים שאין באף מקום  (נפרט בהמשך) . 

מפתיחה של הקופסא אפשר לראות שיש פה מוצר איכותי , צבע אפור כהה מוברש . מסך 6 אינץ׳ טאץ מלא , כפתור ווליום ושליטה המואר בלד (LED) עם אפשרות אפילו שליטה על עוצמת האור מסביב וכן על עוצמת בהירות כל המסך .



מאוד קשה אם בכלל תוכלו למצוא סטרימר דאק במחיר זה מול מה שמקבלים , המסך מדהים , אפילו יש vu meters  למי שחובב שעונים (מכירים כאלו? חחחח) , לסטרימר יש דאק כפול של ess pro.

יתרה מזאת , אני חושב שהוא הסטרימר היחיד שיש לו אפל מיוזיק ישיר (ללא איירפליי) .  כמובן שיש לו tidal connect  , ספוטייפי וכל השאר , בין הפעלה מהאפליקציות עצמן בטלפון או ישירות מהמכשיר. 

הם חשבו שם על הכל , אפילו יש לי אפשרות (ועשיתי זאת) להוסיף דיסק ssd עד 4 טרה בתחתית המכשיר וכמובן להתחבר אליו מכל מקום ברשת שלכם. 

יש לו אפליקציה מטורפת , נוחה , אפילו אופציה שנקראת cast , שזה אומר שיש לכם אפשרות לראות שקיפות המסך של הסטירמר אצלכם באפליקציה וברגע שאתם נוגעים בו הוא גם מושפע במכשיר עצמו (כאילו שאתם מול המכשיר ממש ) . יש אפלקיציה לאייפון , למאק , ווינדוס , אנדרואיד , טאבלט . 

להורדת האפליקציה - לא ישלחו אתכם לאתרים וכו , אלא תסרקו את המכשיר ומיד תקבלו קישור מתאים למכשירכם . 


כמו שאמרתי קודם ,תוכלו להריץ tidal או ספוטיפיי ישירות מהטלפון שלכם למכשיר או ממש להריץ אפליקציה דרך תוכנת השליטה במכשיר . 

כמובן שהסטרימר הוא Roon ready למי שמשתמש ב Roon.  (לחצו כאן למי שרוצה לקרוא מאמר שלי ה Roon) 

ה a6 במחיר שלו נותן לנו יותר מכולם  א. vu meter ב. תצוגת אלבומים ומידע על המסך ג. עשוי מתכת ולא פלסטיק . ועוד . 

לא אגיד כאן שמות אבל יש סטרימרים שעולים 2500 דולר ואין להם אפילו תצוגת אלבום על המסך דהיינו תמונת אלבום . 

וכן אני רוצה ומצפה מהסטרימר שלי שיתן לי ״הופעה״  . דרך אגב אפשרי לבחור תוך כדי תנועה סוגי ה vu meter , סוגי הספקטרום ואיך יראה תצוגת האלבום שלנו . 



הסאונד שלו יותר ממדהים והיו לי פה לא מעט , אפילו לקחתי אותו לחבר עם סטרימר שעולה 2500 דולר ולא רוצה לומר לכם מה היה שם  :) . 

המבחן שאני עשיתי איתו היה עם הדאק הפנימי שלו שפשוט נשמע נהדר. עשיר , פתוח מאוד, חי . הסטרימר אצלי מחובר למגבר מנורות Line Magnetic ורמקולים רצפתיים Altec . 

חיבורים:

כמובן מאחור יש את כל החיבורים שתרצו , אפילו חיבור usb לחיבור dac אחר . (שזה אין בהרבה סטרימרים) . 

1. יציאות rca ו xlr שגם זה לא תמצאו בסטרימרים במחיר הזה. 

2. כניסות ויציאות דיגיטליות . 

3. שלושה אנטנות לקליטת wifi כמו שצריך ( ולא צריך לחבר לו דונגל חיצוני בשביל לקבל wifi )

4. כניסת רשת של 1 גיגה. 

5. כניסת ויציאת usb. 

6. כניסת usb-c 

7. hdmi - שימו לב זאת יציאת אודיו לצורך DSD  (I2s) ולא  arc לטלויזיה. 


פיצ׳רים: 

1.אחד הדברים שאני ממש ממש אהבתי זה היכולת שלו לקרוא iso. כן , ממש ככה , כמו נגני oppo למי שמכיר , אתם מורידים iso והוא יודע לפתוח אותו בעצמו לרשימת השירים באלבום . 

2. אתם יכולים להתקין עליו apk . כלומר תוכנות חיצוניות כמו יוטיוב וכדו ולהזרים ממנו וידאו ממש . אפילו התקנתי עליו אפליקצית ״צבע אדום״.

3. הוא בעצמו הופך לשרת smb ו nfs   - דבר המאפשר לכם להעתיק אליו דברים מהרשת הביתית שלכם ולהיפך . 

עוד דבר נהדר שאהבתי מאוד, הוא יודע לעשות ריפים מסידי חיצוני וכמובן שלנגן ממנו . יתרה מזאת אתם תוכלו לבחור איזה סוג המרה פלאק או wav ולאן להעביר את ההמרה.  (נפטרים מהסידי. ? חחח ) . 

בסרטון הזה , תוכלו לראות איך זה עובד. 

4. יש לכם plex עם ספרית שירים שלכם? גם את זה הסטרימר הזה יידע לנגן מרחוק. 

יש לו כמובן תמיכה ופורום נהדר והרשת מלאה בקבוצות פייסבוק של המוצר. 

לא , הוא לא חף מבאגים , בכל זאת מערכת אנדרואיד עם קוד פתוח  , אבל דברים זניחים וכמובן יש כל הזמן עדכוני מערכת . 

דוגמא: מסתבר שאם אתם בוחרים ״עברית״ במערכת הפעלה , אתם תקבלו vu meter מעוות (יש לו צורך לישר לימין) . בכל מקרה, אין צורך לבחור בעברית - כי הממשק עדיין באנגלית . זה רק למי שרוצה מקלדת בעברית . 

אז כפי שציינתי ברשותי גרסת המאסטר , אתם שואלים מה ההבדלים? מינוריים (או לא חחח ) כגון תוספת clocks אבל זה לא משנה במחיר הזה לא משתלם לקנות את הגרסה הרגילה . 

גם פה (כמו שעשיתי בעבר) אני מתכנן לבקר אצל תדי פרדו כדי לשים לו ספק כח חיצוני על מנת לקבל רצפת שקט , בבלוסאונד וב cxn  השינוי היה דרמטי , אבל זה כבר למאמר אחר. 

5. יש לו אפשרות להיות כ preamp דיגטלי - אני פחות אוהב את זה. אבל האופציה קיימת . 

6. למי שמעונין יש אפשרות לרכוש מחול שלט (לא רואה צורך אמיתי) . 

כמובן שהוא גם עם אפשרות bt. 


וזה רק קצה הקרחון . 

מחיר צרכן הינו 5990 , אבל אודיו קלאב הבטיחו שלחברי הקבוצה המחיר הינו 5400 שח . 

חנות  :03-5166919

ליאור: 8311995 -052

מרקו: 8311996 -052